- Spotykamy się 16 czerwca (piątek) przed wejściem do ssp 2 o godzinie 17.00. Z racji tego, że dzieci nie zostają w piątek na noc, uczestniczyć będą tylko w ognisku, prosimy o odbiór zuchów o godzinie 21.00 również przed ssp 2.
- W piątek zuchy zabierają ze sobą
- buteleczkę picia
- czapeczkę na głowe
- spray na komary
.
2. W sobotę spotykamy się o 8.00 przed wejściem do ssp2. Wtedy dopiero zabieramy ze sobą plecaki i torby biwakowe a w środku:
- Śpiwór, karimatę (nie materac), poduszeczkę i maskotkę :)
- mały plecaczek
- Prowiant na 1 śniadanie i 1 kolację oraz coś do picia w przerwach między zajęciami
- Kubek, talerzyk i sztućce
- Bieliznę i rzeczy do przebrania
- Buty na zmianę do chodzenia po szkole
- Mundur (Obowiązkowo pełen komplet. Prosimy sprawdzić czy mundur posiada wszystkie guziki, dobrze dopasować pasek. Buty mundurowe muszą być 'pełne'.
- Przybory toaletowe: ręcznik, mydło, szczoteczka do zębów i pasta, grzebień
- Pidżama
- Lekarstwa – jeśli dziecko bierze należy zgłosić drużynowemu!
- Mnóstwo uśmiechu
- NAKRYCIE GŁOWY
- koszulki szczepową lub hufcową (jeżeli ktoś posiada)
- prosimy, by rodzice w piątek dostarczyli druhnie zgody uczestnictwa! szablon bedzie wstawiony niebawem.
Prosimy, by dzieci były już po śniadaniu .
Zuchy pakują się z rodzicami! Tak, by nie miały problemu znaleźć w torbie rzeczy.
Pamiętamy, że nie zabieramy ze sobą cennych przedmiotów
(np. telefonów komórkowych czy aparatów). Kadra nie bierze za to odpowiedzialności.
Skontaktować się z dziećmi można przez dh. Martę 500-177-980
dh. Klementynę 728-775-706 i dh. Julię 726-717-351.
3. Zakończenie: niedziela około godziny 15 przed ssp2
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz